tiistai 13. tammikuuta 2026

Vähän runosuoneni pätkii lääkityksen takia. Huomaan tekstieni karkaavan mihin sattuu. Mutta toivotaan nyt että hallinto-oikeuden valitukseni menee läpi ja saan oikeutta.

Olen kaksi valitusta laittanut Hallinto-Oikeuteen, kohtelustani ja pakkolääkitykseeni. Toivon ja uskon että menee ne läpi, ainakin kovaa tekstiä sinne laitoin. 

Lääkkeiden itsemääräämisoikeudesta ym. Olen ollut pitkään ilman lääkkeitä ja hyvin pärjännyt ilman lääkkeitä. Ja hoitohenkilökunta toteaa minun terve olevan siis miksi toiset hoitajat toteaa että tarvitsen lääkkeitä.

Onhan se todella ristiriitainen asia toiset pitää sairaana ilman lääkkeitä. Toiset toteaa sairaaksi lääkkeillä. Miten siis voi näin olla vuosia olen syömättä lääkkeitä ja terveenä pitävät.

Luin verto työntekijäksi itseni ja hommasin hygienia passin. Vantaan Sininauhan sahatien talossa, missä autoin sen minkä pystyin juoppoja ja narkomaaneja. Niin sanottu viinapiru on päästäni kuollut, melkein kymmenen vuoden raittiudellani. 

 Otin jonkun verran mutta viinapiru on päästäni kuollut. Nyt löin kokonaan katki uusi verenohennuslääke eteisvärinääni vaatii ihan raittiuden. Elämän pitää voittaa ja minä en halua puliukkona hautaan mennä. Olen hyvässä kunnossa lääkkeillä treenaan kovaakin harrastan monia lajeja.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...