Oli puuro aamusta leipineen äsken oli nakkikastike perunalla kasviksilla. Oli erittäin hyvä ruoka äsken riittoisa ja hyvä. Söin neljä perunaa tuli mahani täyteen. Vihanneksia en tällä kertaa ottanutkaan nakkeja otin reilusti. Tuli mahani täyteen katsotaan nyt mitä syön päivällä.
Kyllä täällä ruuilla pärjää, välillä on kevyempää ruokaa mikä hyväksi onkin minulle. Olenkin keventänyt ruokaani syön välillä kasvisruokaa. Tekee kevyempi ruoka välillä hyvääkin minulle. Tulee täällä aamupala Lounas päivällinen iltapala. Kyllä niillä pärjää hyvin vatsa on täynnä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti