Pamppu haki minua kahville, kävin juomassa keksi kahvit piristyin hyvin nukkuen jonkun aikaa. Nyt odotan ruokailua ja mikä on kello 17. Haimme pampun kanssa tavaroitani alakerrasta varastosta. On nyt osa tavaroitani huoneessani, mikä onkin hyvä. Haen vielä kahvinkeittimen tänään, saan keitellä porukalle kahvia.
Onhan se mukava keitellä porukoille kahvit, on minulla hyvä keitin millä keitän kahveja. On aika pieni huone minulla ei paljon mahdu tavaraa huoneeseeni. Pääsisi jo kohta ajelemaan pyörällä kylille kaupoille, konjakki maistuisi pieni tilkka, lääkkeenä mutten taida ottaa edes lääkkeenä. En viitsi edes lääkkeenä ottaa ryyppyä. 8-16 senttiä maistuisi menisi se ihan lääkkeenä.
Täytyy jostain ostaa pyörän pumppu mikä kävisi pyörään ja autoon. Jos kävisi henkilökunta kaupungilla ja ostaisi pumpun. Saisi pumpattua itse ilmaa renkaaseen vaatii rengas ilmaa. Muuten tulee ongelmia kumin kanssa jos se tyhjenee liikaa. Jos ja kun pääsisin kaupungille ostaisin yleispumpun mikä kävisi kaikkiin renkaisiin.
Kohta muuttuu kelit suliksi ja pääsee pyöräilemään kylille. Se olisi mukavaa saisi ostettua evästä kaupasta. Ei tarvitse autokyytiä vaan pääsee pyörällä itse. Täytyisi saada kirjoitettua tarinoitani elämästäni. Mikä purisi ihmisiin faktaa tulemaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti