torstai 19. helmikuuta 2026

Ilta joutaa iltapala oli juuri kuuntelen lätkä matsia radiosta. Olympia radio tulee juuri.

 Alkaa kisat olemaan lopuillaan viimeisiä pelejä tulee. Hyvinhän noita on seurannut radiostakin, mukana olen pysynyt peleissä. Mukava oli kun sain sukkia monta pakettia, vähissä ne ovatkin minulla. Nyt on taas sukkia monta pakettia.

Toivotaan nyt että saan telkan ostettua viikolla, tori.fi olisi kyllä halvempi tarjous. Sieltä saisi ilmaiseksi telkkoja, jos ja kun seuraisi vaan tarjouksia. Mutta ei 130 euroa ole paljon ehjästä telkasta saa sillä uuden telkan. Takuu on voimassa uudessa telkassa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...