perjantai 20. helmikuuta 2026

Tuli henkilökunta hakemaan minut syömään. Oli hyvä ruoka peruna lihapullat salaatti.

Tuli monta lihapullaa oli myös perunoita ja salaattia, reilusti tuli lihapullia. Vatsa tuli täyteen niistä otin perunoita ja lihapullia. Aamulla hoitsu jotain sanoi kun bio jätteisiin heitin ruokaa jonkun verran. Ei vaan maistunut enempää, pakkohan se oli bio jätteisiin ne heittää. Siksi se bio jäte kippo on että sinne heitetään ylimääräiset. Kummaa jupinaa hoitajalta.

Mihin sitten ne kippaan ellen bio jätteisiin, turhaa jupinaa henkilökunnalta en halua tuommoista rutinaa turhaan kuunnella. Siihen bio jätteeseen ne kuuluu kipata jos ei muualla mahdu.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...