sunnuntai 22. helmikuuta 2026

Ilta joutaa iltapala tulee juuri saan nauttia leipää ym. Onkin sunnuntai tänään katsotaan alkaako huomenna työt.

 Pysyn kyllä kaukana talomme töistä, en mitään nippeleitä ala rakentamaan. Tuhansien sarjoja niitä tehdään. Pussittavat tuhansien sarjoja, ei todella kiinnosta ne minua. Katsoin tullessani niiden tekoa eikä vähempää voisi kiinnostaa. Jos niitä joudun tekemään lähden heti talosta pois. Hyppään autoon ja  menoksi.

Minun hermoni ei kestä tommoista nippeleiden tekoa. Voisin putsarin hommia tehdä en vaan kestä pölyä yhtään tukehdun siihen. Täytyy minun päästä kaltaisteni pariin hengelliseen työhön. En ala paska duuneja enää tekemään, vapaaehtoisesti voin tehdä jotain duunia. Keittiö töitä tai muita, kokkailla astioita pestä ym.

En urakalla enää ala paska duuneja tekemään, olen niistä saanut ihan tarpeekseni. Olen eläkkeellä siksi en ala paska duuneja tekemään.  Tulee kuukauden päästä minulle vuosia 70 täyteen eli alkaa työni  olemaan tehty näissä taloissa. En usko että voivat pakottaa minut töitä tekemään väkisin tässäkään talossa.

Tulee kuulemma hoitajamme töihin huomenna, siltä pitää kysyä kuulemma pakkolääkitys. Minä lopetan vaikka väkisin lääkkeeni tulee niistä niin paska olotila minulle. Vaikkei tulisikaan lääkkeistä mitään oloja riittää kun pakotetaan niitä syömään. Ja tiedän etten tarvitse lääkkeitä yhtään.

Pitää huomenna aamusta pyytää myös Markukselta pöytääni alhaalta. Samoin telkkaa ostamaan pyydän hoitajaa. Onhan se mukava telkka, olla huoneessani, musaohjelmia, urheilua, elokuvia, uutisia ym.

Pitää päästä minun kaupungille ostoksille tarvitsen housut, takin paitoja, saappaat. Alusvaatteita, kalsareita paitoja,  sukkia vaikka  niitä sainkin hoitajalta. Puhelimellani pärjään hyvin vaikka alkuun se temppuili pahasti. Ei se ladannut puheaikaa millään.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...