sunnuntai 22. helmikuuta 2026

Oli hyvä ruoka päivällä, muussi ja lihakastike erittäin täyttävä ja hyvä. Tiistaina onkin taas kauppapäivä, teen oman ruuan silloin. Jos tekisi kanaa silloin pannulla paistaisi

 Voisi ehkä tehdä ehkä makaronia ja jauhelihaa siitä hömpötystä on se minusta hyvää ja riittoisaa. Toki olisi kunnon ruoka herkullista tehdä, palapaistia tai muuta. Uuniinkin olisi mukava tehdä jotain mutta estää henkilökunta tehokkaan kokkailun. Ei ole kun A- talolla hella joten joutuisi sinne viemään ruuan.

Eli vaikeaksi menee kokkailu kuskaten ruokaa talosta toiseen. B- talolla ei ole hellaa ollenkaan kuulemma, joten vaikeata on kokkailu siellä. Kohta onkin iltapala meillä leipää makkaraa juustoa. Maitoa teetä juustoa makkaraa.

Hyvä niin tulee myös iltalääkkeet, mitkä pitäisi minun  kohdaltani saada loppumaan. En halua niitä syödä enkä niitä tarvitse ollenkaan. Olen ollut pitkään ilman lääkkeitä vuosia enkä niitä tarvitse sen  olen näyttänyt vuosien saatossa. Pitää nyt päästä lääkärin vastaanotolle että lopettaa se lääkkeeni.

Onhan itsemääräämisoikeus suomessa ja muutenkin haluan lopettaa neuroleptit kun menen vaan niistä huonoon kuntoon. Olenhan sen näyttänyt pitkään ilman olleena lääkkeitä ja hyvässä kunnossa olleena. Monessa hoitopaikassa ilman lääkkeitä olleena hyvässä kunnossa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...