Voisi ehkä tehdä ehkä makaronia ja jauhelihaa siitä hömpötystä on se minusta hyvää ja riittoisaa. Toki olisi kunnon ruoka herkullista tehdä, palapaistia tai muuta. Uuniinkin olisi mukava tehdä jotain mutta estää henkilökunta tehokkaan kokkailun. Ei ole kun A- talolla hella joten joutuisi sinne viemään ruuan.
Eli vaikeaksi menee kokkailu kuskaten ruokaa talosta toiseen. B- talolla ei ole hellaa ollenkaan kuulemma, joten vaikeata on kokkailu siellä. Kohta onkin iltapala meillä leipää makkaraa juustoa. Maitoa teetä juustoa makkaraa.
Hyvä niin tulee myös iltalääkkeet, mitkä pitäisi minun kohdaltani saada loppumaan. En halua niitä syödä enkä niitä tarvitse ollenkaan. Olen ollut pitkään ilman lääkkeitä vuosia enkä niitä tarvitse sen olen näyttänyt vuosien saatossa. Pitää nyt päästä lääkärin vastaanotolle että lopettaa se lääkkeeni.
Onhan itsemääräämisoikeus suomessa ja muutenkin haluan lopettaa neuroleptit kun menen vaan niistä huonoon kuntoon. Olenhan sen näyttänyt pitkään ilman olleena lääkkeitä ja hyvässä kunnossa olleena. Monessa hoitopaikassa ilman lääkkeitä olleena hyvässä kunnossa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti