perjantai 20. helmikuuta 2026

Kolmas erä lähtee kohta suomi johtaa 2-1 Kanadaa vastaan. Veisi nyt suomi pelin tiukoille ottaa, Kanada on kova porukka.

 Olisihan se yllätys jos suomi pelin voittaisi, mutta näinkin voi käydä. Hyvähän suomikin on välillä ollut vienyt maailmanmestaruuksiakin. Radiosta kuului juuri että alkaa kolmas erä lätkää, veisi nyt suomi pelin. Tiukaksi vetää pelin on se nyt 2-1 suomelle.

Kanada voitti pelin 4-2 tiukka oli peli olisi voinut toisinkin käydä. Pahus kun pääsisi huomenna kaupoille, tekisi mieli herkkuja mässyjä. Kokkailisin ruokaa vaikka kanaa ja muuta maistuisi kana uunissa tai pannulla tehtynä.

Kyllä herkut maistuisi minulle kunnon ruokaa ja mässyjä. En vaan saa taksia tilattua puhelimellani en tiedä miksen, jostainhan se johtuu. Ei yhdistä puhelimeni taksille millään. Joku hoitaja sanoi ettei minulla ole saldoa, se ei paikkaansa pidä saldoa on paljon puhelimessani. Latasin puhelimeeni 60-70 euroa eli kyllä se riittää pitäisi.

Puhepaketteja on puhelimessani monta niillä ei vaan  saa taksia soitettua kuulemma. Vaatii se saldoa puhelimeen mitä olen ladannut monta euroa. Huomenna menenkin aamusta suihkuun ja vaihdan vaatteita. Olenkin paskaisissa vaatteissa, alusvaatteet ja muutkin vaihdan aamusta huomenna. Onhan minulla puhdasta päälleni kaikki saan  vaihdettua.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...