Vähän kivut helpottaa Pamol särkylääkkeellä mittasi hoitaja kuumeen ei ollut kuumetta eli influenssaa ei taida olla. Joku pöpöhän tämä on kun monta päivää on särkenyt koko kroppaa. Lähtee jaloista kipu ja leviää siitä selkääni.
Kohta lähdenkin syömään tulisi hyvä ruoka harmi kun en päässyt kaupoille mukaan. Olisi voinut ostaa jotain hyvää ruokaa pitsaa tai makaroni hömpötystä. Makaronia, jauhelihaa, sipulia, suolaa mausteita. Se olisi hyvä ruoka tein sitä viimeksi, nyt se täytyy heittää pois on se mennyt vanhaksi.
Toi johtaja ruuan huoneeseeni päivällä, toi se myös särkylääkkeen. En nyt tarvitse särkylääkettä ettei tule liian usein sitä otettua. Pamol särkylääke on turhan mieto lääke pitäisi päästä apteekkiin ostamaan tulehdus kipulääke.
On oloni taas hiukan parempi ei särje niin paljon niveliä polvetkin ovat paremmat.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti