Nukun taas kunnon unet kun yleensä herään liian aikaisin. Nukun yleensä kello 22-7 välisen ajan aamusta herään monesti hoitajien herätykseen kello 7- 8 välillä. Ei Jannesta ole kuulunut mitään, pyysi se 10 euroa ruokarahaa. Vähän epäilen sen ruokaa ostavan on porukoihin luotto mennyt. Olen niin paljon pettynyt niihin.
On monet pettänyt luottamuksen ja ostanut ihan muuta rahoillani. Nyt soitan Heikille mitä sille kuuluu onko se opiskelunsa saanut loppuun. Heikki on kunnon uskovainen hiljainen rauhallinen kaveri.
Ikävää on kun Heikiltäkin sydämensä reistaili Santunkin sydämeen tuli häikkää. Minunkin sydämeni reistailee kummallista kun kaikilla sydän juttua tuli.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti