keskiviikko 18. helmikuuta 2026

Nukuin äsken hetken heräten juuri äsken. Olin ihan unessa jonkun aikaa. Nyt hereillä kisoja kuunnellen.

Tulee kisoja radiosta ampumahiihtoa kisat jatkuu edelleen. Kisoja tulee vielä pitkään viikon ainakin oli yksi kaveri ihan sekaisin, olisiko käynyt se sähköhoidossa. On kaveri uskossa siksi ihmettelen miksi se käy sähköhoidossa. Sähköhoito tuhoaa ihmisen aivot täysin. Kaveri oli kun zompi kun se talutettiin ruokatilaan syömään.

Muuten kaveri on ihan okei mutta näköjään sähköhoidon aikana on se ihan sekaisin. Minä en kyllä vapaaehtoisesti sähköhoitoa antaisi itselleni antaa. Miksihän se hyväksyy sähköhoidon siitä se varmaan menee sekaisin. Ainakin yksi kaveri sanoi että se oli sähköhoidossa.

Eihän kukaan täyspäinen anna vapaaehtoisesti sähköä laskea päähänsä, se tuhoaa niin paljon aivoja. Kaveri oli ruokalassa äsken ihan kuutamolla vapiseva hermoraunio. Sain jo kielokodossa nuoren 26 vuotiaan tyttölapsen pois sähköhoidosta. Hoitaja otti minut mukaansa Peijakseen missä puhuin lääkärille sähköhoidon lopettamisesta. Ja se lopetettiin nuori nainen oli sähköhoidosta ihan sekaisin. Annoin vähän rakkautta naiselle. Ja se auttoi siihen JUMALANI JA MINUN RAKKAUS auttaa olen saanut parannettua monia ihmisiä. Kun vaan usko on väkevä ja vahva.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...