keskiviikko 18. helmikuuta 2026

Sveitsi teki juuri helpon maalin suomea vastaan töppäsi suomi ja Sveitsi rankaisi heti.

 Kumma teksti tulee tähän näytölle eipä se pahemmin haittaa mutta on kiusallinen vaiva. Mistähän tekstin saisi pois näytöltä, jostain olen sen varmaan klikannut päälle. Täytyy nyt kysyä joltain ylimääräistä tekstiä mistä sen saisi pois.

Kohta lähden syömään  alkaa kello olemaan jo niin paljon. Oli iltapala äsken leipää lisukkeilla jugurttia mehua. On vielä pullaakin minulla syön sitäkin vielä, aika köyhä on  tarjoilua kun ei saa mitään jääkaappiin. Eikä saa pannulle mitään kunnon  ruokaa eikä keitettäväksi. Olisihan se mukava saada kanaa pannulle, perunoitakin olisi mukava keittää. Tai riisiä kanalla jos se vaan menee alas.

Minulta ei aina mene riisi alas vaan jää se nieluuni, en ymmärrä mistä se johtuu.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...