torstai 26. helmikuuta 2026

Olen nukkunut koko päivän, kohta on kumminkin ruoka puolen tunnin päästä.

 Kello on 16.35 ruoka on kello 17 saadaan kanakeittoa, se on hyvää nukuin kahvin ohi. Hakivat minua kahville kelli 15   mutten jaksanut lähteä. Nyt lähden kanakeitolle on niin nälkäkin minulla. Harmi kun en jaksanut kauppaan lähteä, olisi ollut mukava kokata ruokaa. Olisihan se mennyt jauhelihamakaroni hömpötyskin sipulia reilusti siihen ja suolaa ja mausteita.

Markku lähtee sunnuntaina kauppaan, pääsee kuulemma yksi saattaja mukaan. Lupasi se minut ottaa mukaansa kauppaan. Lupasin ostaa sille röökiaskin siitä hyvästä, ostan sille röökiaskin. Ostan itselleni ruokaa ja herkkuja. Tänään on vasta torstai vielä on sunnuntaihin aikaa. Onhan se röökiaski aika kova hinta kyydistä.

Mutta pitäähän minun saada ostokseni kaupasta kun en mennyt kauppaankaan viimeksi, polveni  ovat niin kipeät etten pääse isoon autoon. On niin vaikea mennä isoon autoon kyytiin polveni ovat niin kipeät. Heijastuu polvista selkään kipuni, hiukan on tänään ollut paikat paremmat levossa ollessani. Pieneen taksiin mahdun istumaan mahdun paremmin istumaan. Pahus kun ei saa taloissamme kokkailla oikein ollenkaan. B talossa ei voi kokata ollenkaan, pitää sieltä tuoda ruuat A talolle. Eikä ole jääkaappia meillä sielläkään. Huonosti on hommat hoidettu täällä keittiöllä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...