perjantai 27. helmikuuta 2026

Oli äsken makkara keittoa tein myös käsipainoilla ja kahvakuulalla treenejä. Teen treenejä sen mukaan minkä pystyn kivuiltani.

 Tein jo eilen käsipainoilla ja kahvakuulalla treenejä. Tekee treenit pahuksen hyvää pienillä painoilla ei sitä tarvitse repiä isoilla raudoilla. Hyvin tuntui käsipainoilla tehty treeni, rintaa käsivarsia koko yläkroppa tuntui olevan treenattu. Tänään jatkoin uudestaan treenejä, samoja liikkeitä tein.

Nukuin myöhään tänään aamusta unta vaan riitti, olen alkanut nukkumaan aamusta  pitkään. Oli hyvä ruoka tänäänkin, kohta onkin taas leipää, makkaraa, juustoa, teetä, kahvia, maitoa, piimää kaljaa. Tulee iltapalaa kohta kello 20 eli kello on nyt 18.13. Vielä on iltapalaan aikaan voihan se tulla aikaisemminkin.

Toivotaan nyt että pääsisin uuteen paikkaan missä olisi henki läsnä. Kaipaan hengen heimolaisia elämääni samanhenkisiä ihmisiä. Vanhan liiton venkuloita kaipaan elämääni, parannuksen tehneitä ihmisiä.

Ikävää kun yksi kaveri maalaa täällä vissiin tauluja. Paha käry haisee käytävillä asti pesee se kuulemma vessassa pensseleitäkin. Ei perkele semmoinen peli vetele, minulla on astma, allergia, ja eteisvärinä sydämessäni.,

Otan asian puheeksi johtajan kanssa ei se vetele semmoinen touhu. Joku kuri pitää olla silläkin maalarilla odottaisi kesää että pääsisi maalaamaan ulos. Tai kysyisi voisiko se maalata alhaalla isossa tilassa, jos siellä ei käryt leviäisi pitkin. Yksi hoitaja ei ottanut mitään kantaa kun kysyin maalaamisesta ja protestoin siitä.

Minä en terveyttäni pilaa enempää maalin käryillä. Olen aina vältellyt käryjä ja hajuja ja näinkin hyvin säilynyt niiltä. Ihmettelin todella henkilökuntaa etteivät ottaneet enempää kantaa hajuihin. Selvä liuottimen haju oli käytävällä, sanoin siitä henkilökunnalle. Olisi pitänyt henkilökunnan heti ottaa maalaaminen puheeksi. Ja pensseleiden pesut vessassa, semmoinen käry sieltä tuli. Eihän käry  kaikkia häiritse minä reagoin pahoin allergikkona ja astmaatikkona. Nyt kun tuli vielä eteisvärinä pahana minulle.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...