Söin ison annoksen perunalaatikkoa ja porkkanaa olihan taas hyvä ruoka, porkkanakin uppoaa nykyään. Ovat sanoneet Meilahden allergia sairaalassa aikoinaan että olen allerginen porkkanalle. Olin pahiten allerginen porkanalle mutta syön vaikka kuinka paljon eikä siitä tule mitään.
Kumma vaan että sain porkkanasta aikoinaan allergia oireita testeissä muttei ei tule mitään oireita. Söin äskenkin ruualla porkkanaa eikä mitään tullut. Oli hyvä ruoka peruna laatikko lihaa ja perunaa. Keitettyä porkkanaa oli myös siivuina mikä oli hyvää eikä allergioita yhtään tullut siitä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti