perjantai 27. helmikuuta 2026

Oli äsken perunalaatikkoa erittäin hyvä ruoka, söin paljon sitä ja keitettyä porkkanaa.

Söin ison annoksen perunalaatikkoa ja porkkanaa olihan taas hyvä ruoka, porkkanakin uppoaa nykyään. Ovat sanoneet Meilahden allergia sairaalassa aikoinaan että olen allerginen porkkanalle. Olin pahiten allerginen porkanalle mutta syön vaikka kuinka paljon eikä siitä tule mitään.

Kumma vaan että sain porkkanasta aikoinaan allergia oireita testeissä muttei  ei tule mitään oireita. Söin äskenkin ruualla porkkanaa eikä mitään tullut. Oli hyvä ruoka peruna laatikko lihaa ja perunaa. Keitettyä porkkanaa oli myös siivuina mikä oli hyvää eikä allergioita yhtään tullut siitä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...