keskiviikko 18. helmikuuta 2026

Oli iltapala äsken leipää ym. Nyt yritän saada unen ajoissa.

 Päivä mennyt kohta alan nukkumaan ajoissa. Koneeni tekee taas omia juttujaan jotain  outoja se näyttää. Toivotaan nyt että koneeni toimii normaalisti. Tulisi nyt lääkärin vastaanotto että saisin lääkkeet pois itseltäni. Häivyn tästä talosta ellei lääkkeet lähde ja muutenkin kan kotiin asumaan. Haluan uskovaiseen yhteisöön asumaan. Kan kodissa on jumalan henki läsnä paremmin kun tässä talossa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...