tiistai 24. helmikuuta 2026

Oli ruoka äsken kaalilaatikko erittäin hyvää puolukka hillolla. Salaatti leipä rasvalla maito kalja.

 Tykkään erittäin paljon kaalilaatikosta on se herkkuani, siihen puolukka hilloa sekaan. Kyllä se oli hyvää, lisääkin olisin sitä ottanut muttei saanut enempää sitä. On vissiin sauna päivä tänään minä kävin eilen muistaakseni suihkussa ja sain parit uudet alushousut. Uusia sukkia sain monta paria on nyt minulla taas puhdasta  päälleni.

En jaksa ja viitsi joka päivä käydä suihkussa enkä saunassa käy usein. En oikein ole sauna ihmisiä harvoin saunoin. Kipuni on vähän hellittänyt kipulääkkeillä ja liikkumisella. Tein äskenkin terassilla pientä venyttelyä, mikä hyvää tekikin. Pitää nyt pyytää alakertaan puntille ja biljardille.

Saan taas kroppani toimimaan jumpalla venyttelyllä ja treenillä. Kovaa treeniä kroppani vaan vaatii sillä se kipu ja kolotus lähtee. Olen ennenkin kovalla treenillä pitänyt kroppani kunnossa ja iskussa.

Annoin yhdelle kaverille rahaa yhteen energia juomaan toivotaan nyt nyt että se tuo sen kaupasta. Energia juoma maistuu minulle, janoon se tekee ihan hyvää. Toivotaan että se muistaa sen tuoda, uskon niin kun sillä on pienet ostot.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...