tiistai 24. helmikuuta 2026

Päivä mennyt mukavasti iltapalaan lopeteltiin. Lepäilin söin hyvin siivottiin hoitajan kanssa huoneeni. On kipuni kropassani niin kipeä.

 Täytyy soittaa Esalle jos Velipuolelleen Jannelle  laitan rahaa tililleen. On muuten oloni erittäin hyvä kaikesta huolimatta. Kroppani kivut ovat vaan kovat kokonaisvaltaiset. Polveni ja selkäni ovat pahasti kipeät mutta pärjään näillä. Soitin Esalle äsken teimme tapaamiset huomiseksi, jos nyt vaan rahani antaa periksi. Pitäisi kyllä olla nuuka minun ja Esan, viinaa en ota yhtään. On  se pahuksen viinapiru kuollut päästäni.

Yritin tavoitella Esan velipuolta olisin Jannelle lähettänyt muutaman kympin ruokarahaa. Viimeksi Janne oli vähissä rahoissa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...