Oli kypsä lihakeitto erittäin hyvää, kävin tänään myös suihkussa ja vaihdoin vaatteeni. Taas on puhdasta päällä ja muutenkin puhdas olo. Yritän saada puhelimeni toimimaan en pääse sillä yhteyksiin taksiin. En tiedä miksen, olisi mukava ostaa ruokaa ja muutakin herkkua, apteekissa pitäisi päästä käymään.
Tänään en ehdi enää kauppaan menee liian tiukalle huomenna ehtii kaupoille lähteä. Kyllä saldoa pitäisi minulla puhelimessani olla. Kokeilin sitä tänään ja hälytti taksi minulla. Latasin eilen saldoa taksiin kympillä, eli pitäisi riittää se hetken.
Pitäisi päästä apteekkiin ostamaan tyypin kaksi kollageenia glukosaminia sekä testomaxia. Olisi ne hyväksi kropalleni lihaksille nivelille panohaluille. Täytyy nyt yrittää ne saada tuotua sisään, vissiin ne ratsaa tullessa kuulin niin. Kysyn pampuilta lähtiessä saanko tuoda omia ravintolisiä sisään. Luulisi ettei siihen estettä olisi, mutta varmista asian kumminkin.
On tämä talo muutenkin kummallinen ja tiukka ei mikään toimi. Riitelee vaan hoitajat ja potilaat keskenään. En ymmärrä miksi tämä talo riitelee koko ajan. Ei pitäisi tämmöisessä palvelutalossa olla riitaa koko ajan. On ehkä potilas aineisto semmoista että menee riidaksi henkilökunnan kanssa jatkuvasti. Olen kyllä kiertänyt monia taloja ja aina löytyy jokunen riitelevä talo. Vaikeita asukkaitakin on ollut taloissamme.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti