lauantai 28. helmikuuta 2026

Päivä on mennyt jumpaten, leväten, syöden kipuni ovat hiukan hellittäneet. Tunnin päästä onkin sitten iltapala, saamme taas leipää ym.

Tulee taas leipää juustoa makkaraa se on hyvä satsi saa mahan täyteen. Kahvia tai teetä saamme myös maitoa kaljaa tulee. Huomenna onkin sitten sunnuntai olisi nyt lepoa vielä sunnuntain jälkeenkin. Ei yhtään työt kiinnosta minua nippeleitä pussittaa ei vähempää voisi kiinnostaa.

Meneehän tämä levollakin nukkua hyvin ja  kohta alkaa pyöräily kelitkin, pääsee pyöräilemään kaupoille. Kyllä tämä vajaa kymmenen kilometriä menee kevyesti pyörällä. Kunhan vaan pyöräni kestää, ja äijän kunto antaa periksi ja kondis kestää. Uskon niin aina vaan päivä päivältä kunto yleensä paranee. Nyt vaan tuli joku outo vaiva kun kipeytyi jalat ja selkä.

Nyt avaan kelan sivun ja katson mitä siellä on tietoja. 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...