Tulee taas leipää juustoa makkaraa se on hyvä satsi saa mahan täyteen. Kahvia tai teetä saamme myös maitoa kaljaa tulee. Huomenna onkin sitten sunnuntai olisi nyt lepoa vielä sunnuntain jälkeenkin. Ei yhtään työt kiinnosta minua nippeleitä pussittaa ei vähempää voisi kiinnostaa.
Meneehän tämä levollakin nukkua hyvin ja kohta alkaa pyöräily kelitkin, pääsee pyöräilemään kaupoille. Kyllä tämä vajaa kymmenen kilometriä menee kevyesti pyörällä. Kunhan vaan pyöräni kestää, ja äijän kunto antaa periksi ja kondis kestää. Uskon niin aina vaan päivä päivältä kunto yleensä paranee. Nyt vaan tuli joku outo vaiva kun kipeytyi jalat ja selkä.
Nyt avaan kelan sivun ja katson mitä siellä on tietoja.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti