lauantai 21. helmikuuta 2026

On kipuni välillä helpommat nyt taas helpottaa. Mietin soittaisiko toimistoon ja pyytäisin vielä yhden Pamolin särkylääkkeen.

Voihan se olla että Pamol särkylääke auttaisi jos kaksi ottaisi niitä. Onhan se aika mieto lääke mutta usko kaataa vuoriakin. Pitää vaan olla usko vahva minullakin sillä se vuorikin kaatuu. Olenhan parantunut monesta sairastelustani. Herran siunauksella siunaus on vahva ja väkevä.

Minä olen aina uskonut ja todennut rukouksen voiman. Monista sairauksista parantuneena ihan sen konkreettisesti kokeneena. Saisi nyt nukuttua hyvät unet ettei huominen olisi taas rankka. Pääsisi aamusta heti toimintaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...