Otin myös maitoa ja kaljaa herkullista se oli hyvää lihaa oli mitä toki olen vähentänyt paljonkin. Olin täysin vegaani ja kasvisruokailija pitkään ja vointi oli hyvä. Kasviksillakin pärjää hyvin välillä tekee vaan lihakin hyvää. Ihminen on kyllä kaikkiruokainen siksi syönkin lihaakin välillä. Sikaa en syö kun pakosti naudan liha menee kyllä välillä ja kana menee.
Avasin koneeni taas tänään 22.2.2026 pidin taukoa päivän. Eilisen jälkeen tauotin päivän mutta nyt jatkoin kirjoittelua tänään 22.2.2026. Viimeset matsit tulee lätkää kisoissa. KANADA. USA matsi tuntuu tulevan juuri nyt niitä ne huutaa siellä. Kohta onkin ruoka kello 17 kello on nyt 16.15.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti