Ei perkele tämmöinen peli vetele, minä astmaatikkona en ala hengittämään myrkkyjä. Miksi perkeleessä henkilökunta ei puutu asiaan kun olen siihen puuttunut pahasta kärystä. Ja henkilökunta tietää sen maalaamisesta. Paha haju on ikään kun tinneriä tai muuta ohennus ainetta.
Miksi perkeleessä henkilökunta hyväksyy maalaamisen, eikä siihen puutu muutkaan asukkaat. Käry on vessassa kova ja paha. Olen melko varma sen touhuista kun kysyi tänään viimeksi hoitsu siltä oletko tänään maalannut. Miksi perkeleessä hyväksyvät sen maalaamisen. Löisivät katki maalaamisen kun sitä ei kaikki kestä.
Miksi siis antavat maalata sen, olen melko varma sen maalaamisesta. Kun olen kuullut henkilökunnan puhuvan maalaamisesta. Minä en ottaisi puheeksi asiaa ellei henkilökunta siitä olisi puhunut. Eikä deodorantti haise tollaiselta. Katsotaan nyt mitä teen asialle en kauaa jaksa maalaamista jos se sitä on.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti