maanantai 23. helmikuuta 2026

On ollut kumma haju vessoissamme haju on ikään kun tinneriä. Kuulinkin että yksi tyyppi maalaa vissiin tauluja huoneessaan.

Ei perkele tämmöinen peli vetele, minä astmaatikkona en ala hengittämään myrkkyjä. Miksi perkeleessä henkilökunta ei puutu asiaan kun olen siihen puuttunut pahasta kärystä. Ja henkilökunta tietää sen maalaamisesta. Paha haju on ikään kun tinneriä tai muuta ohennus ainetta.

Miksi perkeleessä henkilökunta hyväksyy maalaamisen, eikä siihen puutu muutkaan asukkaat. Käry on vessassa kova ja paha. Olen melko varma sen touhuista kun kysyi tänään viimeksi hoitsu  siltä oletko tänään maalannut. Miksi perkeleessä hyväksyvät sen maalaamisen. Löisivät katki maalaamisen kun sitä ei kaikki kestä.

Miksi siis antavat maalata sen, olen melko varma sen maalaamisesta. Kun olen kuullut henkilökunnan puhuvan maalaamisesta. Minä en ottaisi puheeksi asiaa ellei henkilökunta siitä olisi puhunut. Eikä deodorantti haise tollaiselta. Katsotaan nyt mitä teen  asialle en kauaa jaksa maalaamista jos se sitä on.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...