maanantai 23. helmikuuta 2026

Oli jauheliha keitto minulla muilla oli broileri keitto. Ihan syötävä keitto sain täyden lautasellisen kun ainoana otin jauhelihakeittoa. Laitoin polveeni apteekista ostamani tarrakiinnityksellä olevan siteen.

Oli taas hyvä keitto jauhelihakeitto sain täyden lautasellisen kun tuli minulle kaikki loppukeitto. Tuli maha täyteen koko lautasellisen sain. Panin tiukan apteekista ostamani kiristys siteen vasempaan polveeni. Se on tarrakiinnityksellä kiinni, katsotaan auttaako se mitään.

On oikea polveni mennyt rikki futiksessa mutta vasenkin kränää ja on rikki. Sanoi hoitohenkilökunta ettei ole muuta tehtävissä polviini. Kun keinonivelet molempiin polviin, onhan se ikävää kun aina olen pelannut vuosia.

Olin pitkään kivuton polvistani, mutta kumma vaan kun hiljensin tahtia alkoivatkin kivut. Olisi pitänyt vaan jatkaa treenejä kovalla tahdilla. Luistelin, futasin, ajoin enduroa ja crossia. Treenasin nyrkkeilyä juoksinkin jonkun verran. Ja paikat kesti ihan hyvin mikähän perkele yhtä äkkiä jalkoihin tuli kun petti ne alta.

Veimme hoitajan kanssa television alakertaan ja otimme sieltä pöydän. On ne omiani muutakin tavaraa on siellä. Täytyy tuoda tänne ylös tavarani vaatteita ym. Televisioni ei toimi täällä kun ei ole täällä kaapeli yhteyttä.

 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...