lauantai 14. helmikuuta 2026

Päivä menee nukuin ruokaan asti kello 11.30. Avasin tietokoneeni blogin ja kirjoittelen tarinaani. Kohta menen taas nukkumaan päiväunet.

Rahaa on vielä tililläni jonkun verran mikä onkin hyvä, saan maksettua laskuja. Pitää maksaa pari laskua vielä pois, sähkölaskua ym. On minulla kyllä muitakin laskuja maksussa, mitkä pitää hoitaa maksuun. Onhan tärkeä maksaa rästissä olevat laskut maksuun.

Nyt olen maksanut vuokranmaksut ja sähkölaskut maksuun. Ne on ensisijalla maksuissa, muuten tulee minulle ongelmia laskuissa. Maksoin ison vuokralaskun ja pienen sähkölaskun pois.

Katson nyt mitä pystyn vielä seuraavaksi makselemaan pois. Jotain laskuja siellä vielä on rästissä, mitä pitää maksella pois.

Mutta makselen sitä mukaa kun pystyn makselemaan niitä. Vuokria on maksussa jokunen varmaankin entiseen paikkaan. Olen maksanut laskujani hyvin pois ei paljon ole niitä rästissä. Muutama lasku siellä on rästissä.

Melko tarkkaan olen maksanut laskujani pois, ei pitäisi siellä yhtään laskua roikkua päällä. Katson nyt kaikki paperini mitä niissä on, alhaalla kellarissa pitäisi olla kaikki laskuni. Saisin maksettua laskuni pois haluan hoitaa laskuni maksuun kaikki.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...