perjantai 13. helmikuuta 2026

Päivä mennyt kisoja katsellen pääsiäistä viettäen. Syöden hyvin leväten nukkuen.

Huomenna täytyy varmaan ottaa pyöräni varastosta, ja katsoa sen kunto. Renkaiden ilmanpaineet ja muutenkin mutterit ja ruuvit kiristää. Pitää pyörä aina huoltaa talven jäljiltä renkaiden ilmanpaine on tärkeätä.

Luulisi että olisi pumppu talossamme kun pyöriäkin on porukalla. No huomenna se selviää kun pyydän pumppua henkilökunnalta. Katsotaan nyt löytääkö miehet pumpun, lupasi yksi mieshoitaja että katsotaan sen kanssa varastosta tavaroitani. Telkkani ei näy tässäkään talossa kun on tässäkin talossa kaapeli televisio. Ja minulla on vaan antennitelevisio mikä ei riitä tässä talossa pitäisi olla kaapelitelevisio

Pitää huomenna pyytää henkilökuntaa katsomaan netistä TORI.FI sieltä löytyy kaikkea ja varmaan minulle telkka halvalla. Kuulin että 50 euroon löytyy telkkoja  sieltä.

Alkaisi nyt kelit paranemaan ja sulamaan pääsisi pyöräilemään se riittäisi minulle siinä hermo lepää kun pääsee pyöräilemään.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...