tiistai 3. helmikuuta 2026

Päivä mennyt iltapalaa odotellen kohta se tulee puolen tunnin päästä. Noin kello 19 maissa saa taas pötyä pöytään.

 Onkin toi syöminen tämän talon kohokohta se tekee hyvää syöminen. Melko hyvät ruuat täällä onkin ja ihan riittoisa ruoka. Nyt on vielä hyvä kun sain ton irtopatterin, onkin ollut kylmä kämpässäni pahasti. Eiköhän nyt lämpene huoneeni irtopatterilla, täytyy nyt vaan säätää patteri sopivaksi.  Ettei tule liian kuumaksi patteri, sopivaksi vaan.

Tämä huone on päätyhuone siksi varmaan on tämä ollut kylmä huone. Nyt tuntuu tämä lämpenevän pikkuhiljaa. On ollut tämä päivän lämpenemässä ja tuntuu tehoavan lämpöä tulevan. Nyt nukkumaan aamuun asti.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...