tiistai 3. helmikuuta 2026

Lähti uusi päivä tälle vuorokaudella. Oli 3.1.2026 yhteisökokous ja kahvit kakulla. Valittamista on puolin ja toisin.

Henkilökunta valittaa ja potilaat valittaa, siinä samalla. En nyt sano missä paikassa olen ettei tule taas ongelmia minulle. Pitäähän tämä ottaa puheeksi kun on jupinaa puolin ja toisin. Toivon pääseväni KAN - kotiin siellä on pyhä henki läsnä paremmin kun tässä talossa. Kaipaan PYHÄN HENGEN läheisyyttä porukoissa. KAN kodissa on PYHÄN HENGEN KOSKETUS lähellä kun on siellä uskovaisia ihmisiä talossa enemmän kun täällä.

Onhan tässä talossa potilas aineistokin vaikeaa henkilökunta on niiden kanssa vaikeassa tilanteessa. Vääntää ja kääntää asukkaat jatkuvasti melko vaikea hoitoisia potilaita ovat nämä. Minä olen käynyt niin kovan koulun läpi, etten hetkessä hätkähdä. Puhun potilaista mutten kerro missä olen olenhan verto. On minulla vaitiolovelvollisuus siksi en puhu jengistä kun anonyymeistä.

On kummaa valittamista tässä talossa yksi sun toinen valittaa kaikesta. Siksi lähden heti maailmalle kun vaan pääsen lähtemään. Ulkomaat minua kutsuu poikakin on vissiin maailmalla. Siskoni on maailmalla vanhempani ovat kuolleet Omaiset ovat kuolleet minulla ei ole mitään vaimo ehdokkaani ovat kuolleet.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...