perjantai 6. helmikuuta 2026

Päivä mennyt leväten nukkuen ja kirjoitellen. Äsken oli iltapala sämpylää höysteillä, kahvi kalja ja maito. Lihas nivel kivut ovat hellittäneet jonkun verran, särkylääke taitaa auttaa.

 Kivut ovat vähän hellittäneet päivän mittaan, alkaa kipu jaloista polvet pahimmat. Sieltä se heijastuu perseen kautta selkään asti. Otin yhden särkylääke pamolin, jos se yhtään auttaisi mitään.  

On Pamol niin lievä lääke, voihan se olla että on uskon asia lääkkeen vaikutus. Nyt on kyllä polvikivut paremmat ei särje niitä paljonkaan.

Käyn tänään ajoissa nukkumaan että pääsen aamusta ylös aikaisin. Soitan toimiston numeroon,  kokeilen vastaako numero. Kyllä pitäisi numero vastata.

Kyrpä vammainen naapurini kievarintieltä heittää lokaa silmiini vieläkin. Tommoinen paskaläjä se olikin käytti minua hyväksi puoli vuotta. Syötin ja juotin kaveria. Haukkuu se minua ja rätköttää päälleni.

 Olisiko siitä kun suomen romanit olivat sen vasikoineet huumeita tuovan keravan vankilaan. Ja serkun poikani oli siltä huume hivakan löytänyt perseestään. Onhan se kova juttu että linnoissa vasikoidaan. Mutta näin kaveri kertoi tummien tehneen. Ja oli se vihainen romaneille. Mikko on siis vanginvartija Keravan vankilasta.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...