perjantai 6. helmikuuta 2026

Soitin kämpiltäni toimistoon, kysyin tuliko Melatoni tänään puhuivat että tänään sen pitäisi tulla. Saisi paremmin nukuttua aamuun asti muuten uneni kärsii.

On kipuni hellittäneet paremmaksi tänään ja se on hyvä. Muuten on kivulias yö taas minulla viime yönä heräsin usean kerran. Varmaan kun hoitajat kulkivat monesti kämpässäni. Sanoi yökkö että kävi se neljä kertaa huoneessani. Toi yökkö äsken melatonin minulle jos se alkaisi auttamaan pikku hiljaa. 

Nyt täytyy alkaa treenaamaan tiukempaa että pääsen kivuista ja kolotuksista eroon. On minulla käsipainoni ja kahvakuulani alakerrassa tuon ne tänne ylös. Missä saan vääntää rautaa tiukasti alkaa siinä kivut ja kolotukset häipymään.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...