keskiviikko 11. helmikuuta 2026

Päivä mennyt olympialaisia katsellen. Suomi hävisi slovekeille 4-1 lätkän. Ei lätkässä hyvältä näytä hiihdossa tuli yksi pronssi.

Katson nyt  lähdenkö suunnistamaan maailmalle espanjassa poika vissiin asuisi. Turkki kiinnostaisi minua kovasti, sielläkin hiukan  heilahdellen. Otin Turkissa Suomalaisen kanssa yhteen, ja voittajaksi tulin. Siksi kiinnostaisi minua Turkki hieno maa ja hieno kansa.

Katsotaan nyt mitä teen suomen pölyt kyllä pitää saada  pudistettua jaloistani. Sotilaana on ihan sama missä liikun, Missä vaan on toimintaa sitä kaipaan. Olen vaan saanut suomesta tarpeekseni alkaa tämä maa mättämään niin pahoin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...