torstai 12. helmikuuta 2026

Päivä menee hakivat minua saunaan, en lähtenyt kun kävin eilen suihkussa. En jaksa pestä itseäni jatkuvasti suihku riittää.

Kyllä eilinen suihku riittää tälle päivälle, en ole likainen en ole niin sauna ihminen. Menimme rentoutus  ryhmään B-talon aulaan, kuuntelimme rentouttavaa tekstiä. On kahvi seuraavaksi, nälkäkin olisi vähän, suolaista tekisi mieli.

Mukava tommoinen rentoutusryhmä, rentouttaa se hyvin. Rauhallista jutustelua ja rentouttavaa musiikkia. Nyt on kahvi seuraavaksi se ei kyllä oikein maistuisi, en ole kahvin ystävä. Hunajan kanssa kahvi kyllä menee muuten ei se maistu.

Olimme tunnin rentoutusryhmässä väsyttämään se alkoi hyvin. Tulin lepäämään huoneeseeni alkoi väsyttämään rentoutusryhmä pötkötin sängylläni. Nyt avaan omankannan katson sairaustietojani.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...