torstai 12. helmikuuta 2026

Päivä mennyt urheilua katsellen pitkin päivää. Soitin toimistoon pyysin yökköä tuomaan pari pamol särkylääkettä. Kipuihini polviin ja koko kroppaan.

 On polvista alkaen kipuja sekä selkään heijastuvaa. En osaa oikein tiedostaa mistä kipu tulee, polvista selkään ainakin. Odotan yökköä lääkkeeni saadakseni, sitten käyn ajoissa nukkumaan. Huomenna katsomme taas kisoja en  tiedä koska ne loppuu.

Ei ole oikein runosuoni kukkinut pitkään aikaan. En tiedä miksei ole kirjoittelu innostanut pahemmin.. Pitäisi saada lääkkeet pois minulta ne eivät minulle yhtään sovi. Ajatukseni tökkii psyyke lääkkeillä. Toivotaan nyt että lääkäri on minun puolellani ja lääkkeet jää listoilta. 

En psyyke lääkeitä halua syödä enkä niitä tarvitse. Sen olen näyttänyt kun pitkään olen niitä ilman ollut. Ja kumma henkilökunta on  pitänyt  minua terveenä ilman lääkeitä. Jos eivät lääkkeistä luovu olen pakotettu häipymään tästäkin talosta. En ala pakosti syömään psyyke lääkkeitä. Otan sydänlääkkeeni mitkä ovat pakotettu syömään.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...