torstai 12. helmikuuta 2026

Nakki laatikko punajuurella oli ruokana, oli se hyvä ruoka nälkä lähti sillä.

 Maksoin vuokra laskuni minkä näytin ulkomaan hoitajalle. Vaatii ne vielä todisteen maksusta siitä toimistoon. Sanoin vähän tylysti että maksu on maksettu ja sillä hyvä. Sanoin että voin kyllä näyttää tiliotteestani maksun. Täytyy nyt illasta näyttää tilitietoni että on lasku maksettu.

Oli hyvä ruoka tänään päivällisellä oli nakkilaatikko punajuurella, se maistui hyvin. Iltapala tulee vielä leipää juustoa makkaraa ym. Tuli vääntöä maksuni laskusta, sanoin etten vierailla näyttele laskujani. Kumma ettei puhetta usko, voihan olla että on jotkut tyhjäpäät jättäneet vuokriaan maksamatta, ja olleet siksi kusessa. Katson nyt yritänkö saada taksia paikalle  jos menisin isolle kylälle ostoksille.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...