keskiviikko 4. helmikuuta 2026

Tuli hoitaja minua hakemaan kahville ja keksille kello 14.45. On minulla eilistä ruokaakin vielä jäljellä. Jos söisin sitä tänäänkin vielä makaroni jauheliha mössöä.

 Saisi senkin syötyä pois kaapista, riittää siitä vielä tälle päivälle. Tein eilen sitä ison kattilallisen, on vähän huono olo minulla vieläkin. Täytyy syödä omat ruuat pois ensiksi, ettei siitä huonovointiseksi tule. Makaronia laitoin aika paljon siihen hömpötykseen ison laatikon tein sitä ruokaa. 

Kyllä sitä riittää kavereille jaettavaksi on siinä iso laatikko. Keitin makaronin ja paistoin jauhelihan ja sipulia paljon siihen. Sanotaan sitä porukoissa makaroni hömpötykseksi. Nopea täyttävä ravitseva ruoka se on. Olemme   tehneet sitä usein siviilissä dokatessa se on nopea helppo tehdä.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...