tiistai 3. helmikuuta 2026

Kävin kaupassa tänään jauhelihaa ja makaronia ostaen, Sekä herkkuja suklaata ja energiajuomia . Vapaata töistä mikä hyvä onkin pari viikkoa ainakin.

 Olen niin tarpeeksi saanut paska duuneista, en jotain nippeleitä jaksa ruuvailla. Haluan vaan lepäillä tänään kävin kaupassa ja ostin makaroni jauheliha ruokaa. Ostin myös energiajuomia sekä suklaata. 

Harmittaa kun ei talossa ole kukaan uskossa ei henkilökunta eikä potilaat. Yksi kaveri vetää uskovaisen roolia en sitten tiedä onko tosissaan. Minä uskon omalla tavallani taivaan isään maan ja taivaan luojaan.

Olen aina ollut uskovainen omalla tavallani korkeamman voiman johdateltavana. Onhan elämässäni sattunut niin paljon ihmetekoja. Lukekaa olenhan niistä paljon kirjoittanut. Itselleni ja kavereille sattuneita ihmetekoja. Monia ihmetekoja sattuneena ihan kongreetttisesti  sattuneita. Olen paljon niistä kirjoitellut ihmetekoja toisensa jälkeen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...