torstai 19. maaliskuuta 2026

Ajoin parran ja viikset panin myös pesukoneeseen pyykkini. Kohta on ruokailu tulisi nyt joku hyvä ruoka varmaan keittoruoka.

Sanoi hoitaja että olen edukseni parrattomana onhan se näinkin. Parta tekee vähän ryövärin näköiseksi, ei parta pahoille kasva turpajouhet joutaville.. Koska pääsen syömään, alkaakin olemaan jo hiukan nälkäkin  minulla. 

Tekisi mieli lähteä ulos syömään pitsalle tai pihville. Kyllä tässä ehtisi ulos mennä syömään maistuisi ulkoruoka minulle. Pitsa menisi kyllä minulle ikävä kun eivät tuo tänne asti pitsoja.

Ulkoruoka olisi erittäin hyvää välillä maistuvaista se olisi. Pyykkini laitettiin koneeseen juuri äsken tulee ne huomiseksi kuiviksi, saan ne huomiseksi päälleni. On minulla verkkarit päälleni muuten onkin minulla vähissä pyykkini. Ei ole minulla puhdasta pitkäksi aikaa yhdet housut päälleni verkkarit ovat pesun ajaksi.

Täytyy alkaa pääsemään pois tästä talosta ainakin siksi kun lääkkeitä määräävät lääkärit. En halua syödä lääkkeitä ollenkaan kun en tarvitse niitä. En viihdy lääkkeissä ollenkaan saan niistä vaan huonoja vipoja.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...