torstai 19. maaliskuuta 2026

Illalla puhelimeni ei yhdistänyt mutta aamusta taas toimi luuri. En osannut painaa oikeasta näppäimestä.

 Nyt tuntuu puhelimeni taas toimivan täysin, hyvä niin ei ole vikaa luurissani. Ettei ole luurissani vikaa kun uusi luuri tämä on. Olin aina vaan uutta puhelimestani, vielä kun oppisin käyttämään Motoroalani  olisi se hyvä. Se olisi hyvä puhelin parempi kun tämä Honoroni. Pärjäähän kyllä tälläkin jotenkin muttei niin hyvä kun Motorolani..

Katson nyt saanko myytyä Motorolani jollekkin  ostin sen kaupasta siellä. Kellon ostin yhden kaupan yhteydessä. Annoin erektio lääkkeitä neljä askia ja sain kellon. Viagran tapaisia lääkkeitä hommasin pilleri muodossa mitkä pitäisi toimia. Kyrvän pitäisi toimia niillä seisokin olla vahva. Katsotaan nyt seisooko niillä kyrpä, toivotaan parasta että seisoo. Muuten saan paskan myyjän maineen. Olen itse kokeillut niitä ja ovat toimineet minulla jotenkuten.

Kohta lähden kahville ja pullalle tai keksille. Sitten on vielä ruokailu päivällinen toivotaan että on vielä hyvä ruoka.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...