tiistai 24. maaliskuuta 2026

Ei ole kaveria näkynyt tänään enää talossa. Kai se poistettiin talosta kun kaverini mukaan uskovainen oli väkivaltainen.

 Hyvä on että väkivaltaiset poistetaan talosta ajoissa. On talossamme vaan yksi hoitaja öisin siksi vaarallisia pitää varoa. Onhan henkilökunta aika avuttomia yksin talossamme. En ole öisin nähnyt kun toisiaan yhden hoitajan talossamme. Siksi on yöt vaarallisia henkilökunnalle jos vaan yksin ovat ne. Näin olen ajatellut kun en ole nähnyt illasta ja öistä kun yhden hoitajan.

Join kaverini tuomat kaksi energiajuomaa, antoi se vielä 10 euroa rahaa minulle. Mukava kaveri se on olisin  antanut sen pitää 10 euron mutta halusi se antaa sen minulle puhelimesta. Toki maksoi puhelin enemmän kun sain siltä.

On minulla nyt yksi toimiva puhelin luulen että osaan sen käytön. Täytyy nyt paneutua puhelimen käyttöön täysillä tehoilla. Onhan tämä minulle outoa sain juuri taskulampun sammumaan meni ikävästi vaan hihnakin irti avaimestani. Kaiken näköistä tulee puhelimeeni onneksi tietokoneeni toimii hyvin.

Mikähän oli tullut uskon kaverille kun kuulemma uhkailemaan alkoi henkilökuntaa. Yöllä ja aamusta se oli uhkaillut niitä. Kumma ettei kytät tulleet paikalle ja  vieneet sitä. Kaveri sanoi että ambulanssi oli sen vienyt aamusta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...