Auttaa tonninen pamol minua vähän. On polveni taas pahempi kun heräsin. Se vihoittelee silloin aina enemmän. Radioni rutisee taas hiljaista ääntä se pitää, häiritsee ääni minua jonkun verran. Ikävää on radioni ääni sen verran se ääntä pitää.
Oli ruoka äsken nakkipataa oli ruokana ja salaattia tuli maha täyteen. Harmi vaan kun koneeni temppuilee kaikella tavalla. Puhelimenikin on outo tekee se outoja toimintoja. Meni motorolan puhelimeni hupia kaverille kun en osannut sitä käyttää. Ja kukaan ei vaivautunut sitä minua opettaa käyttämään. Lupasi kaveri siitä antaa rahaa minulle jonkun verran.
Enhän sitä uutta motorolaa ihan ilmaiseksi antaisi varmaan vaan käyttäjissä vika kun emme saaneet sitä pelaamaan. Menihän Motorolaan noin 100 euroa rahaa hupia. No onhan kaveri neuvonut toisessa puhelimessani.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti