lauantai 21. maaliskuuta 2026

En osaa honorin puhelintani käyttää on se ihan hepreaa minulle, en ymmärrä puhelimestani mitään.

En ymmärrä mitään honorin puhelimestani on se täysin vieras minulle. Olisi pitänyt ostaa ihan yksinkertainen puhelin, mitä osaisin käyttää. Olen muutenkin noissa tekniikka asioissa tumpelo ostimme eilen television mistä en kanssa ymmärrä mitään.

Pitää nyt yrittää opiskella puhelintani että oppisin sen käytön. Pitäähän uusi puhelimeni oppia kaikella tavalla käyttää. Minä vaan olen niin tumpelo puhelimen käytössä etten osaa sitä käyttää millään tasolla.  Kaveri on näyttänyt puhelimen käytön monta kertaa tänäänkin. Muttei mene sen käyttö jakeluun minulle millään.

Se on ikävää etten opi puhelintani käyttää en tiedä mikä mättää minulla että se on niin vaikeaa. Tekniikka on nykyään minulle vieras asia, ennen tajusin paremmin sitä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...