Pitäisi saada asioitani hoidettua jos edunvalvontaa minulle yrittävät. En siihen suostu millään rassaa se saakelisti elämääni. En hyväksy edunvalvontaa enkä lääkitystäni millään muotoa, ne eivät sovi minulle rasittaa ne tervehtymistäni pahoin.
Oli jo eilinen Hyvinkäällä lääkärin käynti perseestä. Kun eivät puhuneet minulle mitään miksi sinne mentiin, kuulin siellä edunvalvontaa yrittävät minulle hoitaa. Panen hanttiin kaikella tavalla siihen olen maksanut laskujani sen minkä olen pystynyt. Kaveri kävi neuvomassa minua Honorin puhelimeni laitossa.
Annoin sille velaksi turhan motorolan puhelimeni, se oli turha minulle kun ostin honorin puhelimen. Kaveri on minua auttanut paljon puhelimieni laitoissa. Kaveri näytti puhelimestani asioita muttei ne menneet jakeluun minulle. On puhelimeni niin vaikeatajuinen minulle etten osaa sitä käyttää.
Honoronin puhelimeni ei pitäisi olla niin vaikeatajuinen pitäisi se minulle aueta. Mutta aina tulee vaan uutta vastaan minulle siitä. En saa tekstareita siihen enkä sammutettua sitä niistä. Muutenkin pätkii Honorin puhelimeni pahoin on minulla vaikeuksia tämän Honorin kanssa.
En ymmärrä miksi nämä älypuhelimet ovat minulle niin pahuksen vaikeatajuisia. En millään osaa näitä käyttää millään tasolla. Täytyy vaan opiskella tätä puhelintani jos siitä jotain jäisi päähäni.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti