torstai 26. maaliskuuta 2026

En pyöräilemään tänään vielä lähtenyt. On polveni vielä niin pahuksen kipeät heijastuu ne selästä. On vaikea ihan nukkua kivuiltani mitkä ovat jatkuvia.

Toivotaan nyt että kipuni hellittää pikkuhiljaa särkylääkkeillä, otan 1000 mg pamol särkylääkkeen. Katsotaan huomenna  jaksanko lähteä kylille pyöräilemään, voisin käydä syömässä jossain ravintolassa tai pitseriassa.

Onhan kylillä ravintoloita ja pitserioita auki aamusta. En konjakkia viitsi ottaa ollenkaan vaikkei yksi kaksi tee mitään. Katsotaan nyt miten toimin kylillä pari konjakkia voisi vähän lämmittää minua. En leiki konjakilla ei se vaan kiinnosta minua kun on viinapiru kuollut taas päästäni.

Niin paljon olen viinalla pilannut elämääni monessa paikassa juomalla itseni siihen tilaan. Raha ja terveys mennyt monesti. Monia sairauksia  tullut viinasta, lieveilmiöitä sydänkin alkoi reistailemaan pahoin.

Jatkuva eteisvärinä tuli minulle päälle. Uusi lääke pitäisi siihen auttaa se ei kestä viinaa yhtään.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...