torstai 26. maaliskuuta 2026

Puhelin toimii ja lusiminen jatkuu talossamme..

Tunnin päästä onkin ruoka nälkä jo onkin hiukan. Söin tänään kana viilokkia vielä jäi sitä puoli kattilallista. Söin päivällä sitä lautasellisen kaveri söi saman verran. Tulikin kaveri ovelleni kyselemään syödäänkö fokkia nyt. Minä syön mieluummin makkara keittoa. On vaan vatsani kipeä joten makkarakeitto on parempaa. Voinhan syödä kana fokkia myöhemmin tänään.

Onhan kana fokki hyvää sekin  riittoisaa ja täyttävää. Sanoin kaverille että syö hän kana fiilokkia. Voinhan syödä kana fiilokkia myöhemmin tänään. Minä tykkään makkarakeitosta välillä keitot ovat välillä hyviä. Teen kotonani välillä keittoruokia Tuusulan asunnolla tein useinkin keittoja. Makkara keitto oli minulle yleinen keitto. Kesäkeittokin maistui minulle usein oli se kevyt ja hyvä terveellinen se oli.

Toivotaan nyt että kaverillani olisi pyörä pääsisimme pyörillä kaupoille. Voisi sitä yhden lääke konjakin ottaa, ei yhtään enempää puhalluttaa henkilökunta meitä täällä. Muutenkin on viinapiru päästäni kuollut ei vaan tee viinaa mieli yhtään. Menee kunto pahuksen huonoksi viinasta ja muutenkin sydämeni ei  kestä viinan kanssa läträämistä.

Siksi on juomani juotu minulle riitti ryypyn otto, en enää viitsi sen kanssa läträtä. Pitää saada perhe yhteen vaikka millä konstilla. Olisihan se mukavaa saada poikaan yhteyksiä. Eipä ole poika mitään yhteyksiä pitänyt, miksi sitä ihmettelen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...