lauantai 7. maaliskuuta 2026

Haimme pyöräni varastosta ja nostelimme hiukan tein etutaljaa. Tekee talja erittäin hyvää pitkästä aikaa. Väänsin useita sarjoja ja otin pyöräni ulos, pääsen polkemaan pyörälläni.

 Pysyisi vaan kelit sulana että pääsen pyöräilemään. Poljen pyörälläni kylille on sinne kuulemma noin 8 kilometriä. Yksi sivu ei molempiin suuntiin yhteensä noin 16 kilometriä. Eipä toi nyt ole kova matka poljen sen kevyesti. Kunhan nyt vaan pyöräni toimii hyvin uskotaan ja toivotaan että toimii pyöräni hyvin.

Katson nyt poljenko tähän lähtöön jos pysyy kelit sulana, nyt ainakin on sulat kelit. Reppuni on vaan hiukan rikki muttei varmaan haittaa se kantamista. Pystyn repussani tavarani tuomaan, pyöräily on muutenkin pahuksen mukavaa. Matka maistuu mukavasti ja reippaasti.

Katson nyt jos löydän uuden repun kaupungilta jos sinne mennään ostoksille vaatteita televisio ym. Täytyy ostaa ruokaa herkkuja ym.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...