Pysyisi vaan kelit sulana että pääsen pyöräilemään. Poljen pyörälläni kylille on sinne kuulemma noin 8 kilometriä. Yksi sivu ei molempiin suuntiin yhteensä noin 16 kilometriä. Eipä toi nyt ole kova matka poljen sen kevyesti. Kunhan nyt vaan pyöräni toimii hyvin uskotaan ja toivotaan että toimii pyöräni hyvin.
Katson nyt poljenko tähän lähtöön jos pysyy kelit sulana, nyt ainakin on sulat kelit. Reppuni on vaan hiukan rikki muttei varmaan haittaa se kantamista. Pystyn repussani tavarani tuomaan, pyöräily on muutenkin pahuksen mukavaa. Matka maistuu mukavasti ja reippaasti.
Katson nyt jos löydän uuden repun kaupungilta jos sinne mennään ostoksille vaatteita televisio ym. Täytyy ostaa ruokaa herkkuja ym.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti