lauantai 7. maaliskuuta 2026

Kävimme alakerrassa nosteltiin painoja, kaveri teki ylivetoja. Minä tein koneella levityksiä pientä treeniä, minkä kivuiltani pystyin. Otin pyöräni kellarista pumppasin ilmaa siihen.

 Pumppu löytyi kaverilta, sain ilmaa renkaaseen. Otin pyörälläni pienet styypit kyllä pyörä kulkee, vähän vapisevaa oli talven jälkeen ajo. Mutta siitä se lähtee taas rullaamaan ajoni, pikku hiljaa se lähtee. Eipä se häviä hevillä pyörällä ajotaito kun sen on kerran oppinut.

Täytyy nyt vaan harjoitella tuolla talon takana pikkutiellä. Ettei tule ongelmia ja nurin mene, uskon että löydän rytmin pyöräilyyn. Kaverini P.E. taas mollaa minua kaikella tavalla. Miksi näin on itse se on täysin onneton kaveri. Sillä ei ole mitään ei perhettä ei lapsia ei asuntoa omaa eli täysin nolla se on. Toki ei minullakaan ole mitään. Mutta minä olenkin linnoissa vaikuttanut niin paljon. Lusin mielelläni monissa linnoissa ja työsiirtoloissa, oli minulla paljon kavereita linnoissa työt maistui.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...