Otin iltalääkkeet iltapalan jälkeen haluan päästä eroon iltalääkkeistä. En lääkkeitä halua syödä enkä niitä tarvitse ollenkaan. Sen olen kokenut ja näyttänyt että pärjään ilman lääkkeitä. Olen ollut monesti ilman lääkkeitä ja hyvin mennyt siksi en lääkkeitä syö kun väkisin. Häivyn maailmalle ellei lääkkeet lähde elämästäni. Puhun siis psyykelääkkeistä, mitkä tuhoaa elämäni täysiin. On psyykelääkkeet täysin paskaa elämässäni.
Vuosiin en ole niitä syönyt sitten tulee joku elukka porukka hoitajia lääkäreineen. Ketkä määrää taas psyykelääkkeitä ja elämäni on taas pilalla. Miksi siis saa tämmöisiä elukoita olla uralla lääkäreineen ja hoitajineen. En syö lääkkeitä kun väkisin en tarvitse hullun lääkkeitä.
Olen sen näyttänyt vuosien saatossa ilman lääkkeitä ollen. Olen pelleillyt syöväni mutta sylkenyt roskikseen lääkkeet. Ja henkilökunta pitänyt terveenä minua. Miten voivatkin olla ne noin sekaisin onhan se ristiriitainen asia. Kun ei syö pidetään terveenä ja kun syö onkin sairas.
Vetoavat moniin hoitokertoihini sairaaloissa. Mutta olen ollut viinakatkoilla useimmiten. Ovat saaneet etäisyyttä ryyppäämiseeni. Olen ollut melkein kymmenen vuotta katkolla eli olin raittiina sen ajan
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti