Eipä talossa vedä mikään pitäisi minun saada myös glugosamini kollageeni ja testo max ravintokuitu. Olisi ne minulle tarpeellisia, voinnilleni nivelille ym. Telkka mobiiliavain kaikki pitäisi minun saada kaupungilta.
Miksen saa siis niitä en päässyt edes kaupoille tänään, listan mukaan olisi minulla ollut tänään kauppa päivä. Mikseivät hoida hoitajat hommiaan eivät järjestä kyytejä ei vedä mikään talossamme. Kinaa ja kränäävät vaan onneksi lähti yksi kränääjä talosta pois.
Kummaa vaan kun ei mikään toimi talossamme täytyy alkaa ottamaan yhteyksiä eteenpäin. Suurempiin instansseihin että saan toimintaa asioihimme.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti