keskiviikko 4. maaliskuuta 2026

Jäi kauppa minulta tältä päivältä samoin osuuspankin mobiilin ja telkan hommaaminen. Kaikki vituillaan luvataan muttei mikään onnistu. Kokkaileminen ei kuulemma onnistu meidän osastolla.

 Eipä talossa vedä mikään pitäisi minun saada myös glugosamini kollageeni ja testo max ravintokuitu. Olisi ne minulle tarpeellisia, voinnilleni nivelille ym. Telkka mobiiliavain kaikki pitäisi minun saada kaupungilta.

Miksen saa siis niitä en päässyt edes kaupoille tänään, listan mukaan olisi minulla ollut tänään kauppa päivä. Mikseivät hoida hoitajat hommiaan eivät järjestä kyytejä ei vedä mikään talossamme. Kinaa ja kränäävät vaan onneksi lähti yksi kränääjä talosta pois.

Kummaa vaan kun ei mikään toimi talossamme täytyy alkaa ottamaan yhteyksiä eteenpäin. Suurempiin instansseihin että saan toimintaa asioihimme.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...