keskiviikko 4. maaliskuuta 2026

Nukuin pienet päiväunet äsken. Heräten juuri kello 14. 30 Kohta on kahvi hetki.

 On lämpöä ulkona hyvin,  suojakeli ulkona lähtisi vaan lämpenemään kelit ja sulaisi ilma. Pääsisi pyöräilemään sulalla  ilmalla. Pikku hiljaa sulaa ilma nyt oli sulakeli. Muuttuu se pikkuhiljaa taas pakkaselle, yöksi pakastaa varmaan taas. Toivon että alkaisi sulamaan ilmat pääsisi pyöräilemään yötä päivää.

Onhan se sulalle muuttumassa pikkuhiljaa toivotaan nyt että sulaksi muuttuu kelit.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...