On lämpöä ulkona hyvin, suojakeli ulkona lähtisi vaan lämpenemään kelit ja sulaisi ilma. Pääsisi pyöräilemään sulalla ilmalla. Pikku hiljaa sulaa ilma nyt oli sulakeli. Muuttuu se pikkuhiljaa taas pakkaselle, yöksi pakastaa varmaan taas. Toivon että alkaisi sulamaan ilmat pääsisi pyöräilemään yötä päivää.
Onhan se sulalle muuttumassa pikkuhiljaa toivotaan nyt että sulaksi muuttuu kelit.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti