Menee virrat pois itsestään aika äkkiä mikä on outoa koneelle. Ei pitäisi semmoista koneeni tehdä miksi siis näin se tekee. Täytyy nyt yrittää säätää sitä asetuksista ei se ole normaalia semmoinen.
Kunhan nyt vaan osaisin säätää sen asetuksista ei kai siinä muuta ole. Yritän kysyä sitä joltain tai jostain firmasta. Jos osaisin sen säätää itse olisi se parasta. Nyt se tuntuu olevan pitempään päällä kun sitä säätelin hetken. Tuntuu nyt virta olevan pitempään päällä, hyvä niin luulin jo vikaa koneessa olevan. Onhan tästä jo takuu loppunut joku aika sitten . Ostan uuden koneen jos alkaa tämä nykyinen pätkimään.
Kai ne liikkeessä asentaa kaikki kohdalleen asentaen kaiken. Onhan minulla siihen uuteen koneeseen rahaa sen verran. Olenhan varannut siihen rahaa säästäen sen verran. Luulen että saan halvalla koneen jos vielä saisin tukilinjalta avustusta, vielä kerran koneeseen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti